Menu główne:
REGULAMIN SKLEPU EDU-
1. Podane ceny są cenami brutto, nie zawierają kosztów transportu, rozładunku, wniesienia oraz ewentualnego montażu mebli u Kupującego.
2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do błędów na stronie sklepu.
3. Wartość zamówienia jest umieszczona w formularzu „koszyk” na stronie sklepu internetowego, oraz na „Potwierdzeniu zamówienia”, przesyłanym przez Dział Handlowy po każdym zakupie w sklepie. W przypadku różnic w cenie zakupionych produktów, Kupujący ma prawo do rezygnacji z zamówienia.
4. Zamówienia można składać poprzez:
a) dokonanie zakupu w sklepie internetowym www.edu-
b) wysłanie formularza zamówienia (w postaci zeskanowanego dokumentu) na adres e-
UWAGA: Formularz zamówienia przesłany na e-
Dane Kupującego (dane do wystawienia faktury VAT)
Adres dostawy towaru (jeśli jest inny niż adres Kupującego)
Nazwę towaru, ilość, wybrane opcje (np. kolor, rozmiar)
Podpis oraz pieczątkę (jeśli jest) osoby upoważnionej do złożenia zamówienia
5. Wszystkie zamówienia są potwierdzane przez Dział Handlowy drogą telefoniczną oraz elektroniczną.
6. Kupujący otrzymuje drogą elektroniczną dokument zwany „Potwierdzeniem zamówienia”, na którym znajdują się podstawowe informacje dotyczące zamówienia.
7. Potwierdzenie zamówienia następuje w najszybszym możliwym terminie, tzn. jeśli zamówienie zostało złożone poza godzinami pracy biura, zostanie ono potwierdzone w kolejnym dniu roboczym.
8. Brak potwierdzenia zamówienia (w ciągu jednego dnia roboczego po dokonaniu zakupu) może sugerować brak otrzymania zamówienia od Kupującego. W takich wypadkach prosimy o kontakt!
9. Towar dostarczany jest na terenie całej Polski.
10. Meble dostarczane są do samodzielnego montażu.
11. Towar dostarczany jest domyślnie na adres Kupującego. W przypadku dostawy pod inny adres, powinien on być wyraźnie zaznaczony na zamówieniu.
12. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem przy odbiorze.
13. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości przy odbiorze towaru, konieczne jest spisanie protokołu szkody, zawierającego opis szkody, datę i podpis kierowcy/kuriera.
14. Przybliżony termin realizacji zamówienia jest każdorazowo potwierdzany przez Dział Handlowy oraz umieszczony na „Potwierdzeniu zamówienia”.
15. W przypadku zamówień dokonywanych przez firmy i instytucje nie będące placówkami oświatowymi, termin realizacji należy liczyć od dnia zaksięgowania dokonanej przedpłaty.
16. W okresie wakacyjnym oraz na zakończenie roku kalendarzowego, ze względu na dużą ilość zamówień, terminy realizacji mogą ulec wydłużeniu.
17. Koszt transportu jest naliczany indywidualnie.
18. Szkoły oraz pozostałe placówki budżetowe mogą dokonać płatności przelewem w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury VAT.
19. Pozostałe firmy, oraz osoby prywatne mogą dokonać płatności w postaci
przedpłaty -
20. Do każdego zamówienia zostaje wystawiona faktura VAT.
21. Wszystkie produkty posiadają 12-
22. Różnice w kolorystyce pomiędzy zdjęciami a otrzymanymi w rzeczywistości produktami nie stanowią podstawy do reklamacji. Różnice te wynikają zwykle z indywidualnych cech poszczególnych monitorów oraz sprzętu drukującego.
23. Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące zakupionych towarów powinny być złożone w postaci pisemnej na adres e-
24. Zgłaszając reklamację należy podać dane Kupującego, numer zamówienia, oraz szczegółowo opisać przedmiot reklamacji.
25. Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w jak najszybszym możliwym terminie (zwykle kilka dni roboczych), lecz nie dłuższym niż 14 dni.
26. Prezentacja produktów na www.edu-
27. Kupujący dokonując zamówienia zobowiązuje się do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i stosowanie jego postanowień od chwili dokonania zakupu.
28. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.